30 July 2011

terima kasih terima kasih terima kasih !

masa berlalu dgn pantas .
pejam celik dah nak puasa
padahal aku rasa baru lepas puasa then raya
then tahun baru .

pantas masa berlalu.

namun pengalaman baru banyak aku lalui sepanjang boleh dikatakan
bagi aku setahun masa ..
dari aku terkial kial menjalani latihan industri
dan sekarang aku telah kembali ke kolej utk
meneruskan semester yang tinggal..

dari aku zero ..
sedikit knowledge dan tambahan jiwa dan cinta aku
pada bola sepak yang tak boleh dipisah dari aku kecik..
dari aku seorang penonton
menjadi seorang yang penyokong .
bukan hendak berlagak..
alhamdulillah



selama aku membesar dgn scene bolasepak EPL yang
berleluasa menjajah rakyat Malaysia
*aku masih tau beza FANATIK DAN MINAT and yes aku masih meminati Red Devils , aku akui*


away games :
aku tak penah ke stadium away selain
stadium keramat aku yang aku mula jejak pada umur 6-7 tahun iaitu
STADIUM SHAH ALAM.

buat pertama kali dalam tahun 2011 aku jejakkan kaki aku ke stadium stadium negeri lain :
*Stadium Pasir Gudang , Johor
*Stadium Paroi , N9
*Stadium Sultan Muhammad ke IV , Kelantan
*Stadium Darul Makmur , Pahang
*Stadium Hang Jebat , Melaka
*Stadium KLFA ,Cheras
*Stadium Ipoh , Ipoh Perak

paling jauh :
Stadium Jalan Besar , Singapondan .

terima kasih ,terima kasih
kepada saudara , kawan , sahabat
yang baru atau sudah lama kenal.
korang
ajar erti brotherhood kepada aku
susah senang bersama .
kerana ini
aku sakit kaki macam mana pun
aku kering takde duit pun
aku takde suara macam mana pun
aku gagahkan juga untuk
BERSAMA
walau ada yang tak kisah pun
aku
sakit ,senangsusah, apasaja la..
aku masih berpegang apa yang dilaungkan
apa yang diperjuangkan .
aku hanya la MUSIBAT yang menjalankan tugas aku
datang
menyokong
dan berharap suara yang hendak disampaikan sampai
kepada wira wira aku yang sedang berhempas pulas
meharumkan nama
Negeri dan Negara .

mungkin aku tidak punya apa hendak diSUMBANGKAN..
mungkin dengan tenaga kerja dan apa saja bentuk sumbangan
biarlah SEKECIL kuman sekali pun sumbangan tu..
ia dilakukan atas dasar BROTHERHOOD . :)

and lastly :
28-7-2011
aku berasa seperti tak percaya .
tiket habis
jalan jem
orang ramai
semata mata
hendak beri sokongan kepada Harimau Malaya.
aku bangga .
bangga sangat .
ramai sampai aku pun terpisah dan tak duduk dalam curva
yang rata rata banyak orang baru
tahniah!
tahniah !
janganlah perlawanan sebegini je baru nampak muka.
sokongan biar zaman berzaman
:)
jangan la masa menang baru nampak muka
masa kalah maki2 dan tak nampak muka.

:)

p/s : nak ucap terima kasih kepada yang selalu sangat membantu
dari sebesar kuman sehingga sebesar seekor gajah.
terima kasih
sambil tu .
SELAMAT MENYAMBUT BULAN PUASA RAMADHAN AL MUBARAK
kepada semua muslimin .
ada masa kita buka puasa sama2.
salam 10 jari tersusun memohon maaf
andai salah kata
terkasar bahasa
tergurau kasar dan segala yang menyakitkan hati .

andai tersilap TEGUR.
terima kasih selagi
dan izinkan aku mengundur diri.








-1.32AM 30-7-2011-
salam

-A.M.Y-

3 comments:

qiuchungho said...

nice entry bro...
nak menitis air mate gua nie..
hehehe :D
selamaya bersaudara :)

kuman. said...

(:

Dila Darussalam :) said...

dila pon nak say thankss kat Apit .
Kalo bkn krna apit mgkn smpai skrg dila tk kenal ultrass . ultras memey best ahh :D