01 July 2010

idk . -.-

semalam lepak perdana
sekali tu jumpa ejan and wan settle kan prob ni

and alhamdulillah semua selesai ,
semalam kitaorang semua main badminton kat dewan perdana
haha

bear , aku , anor , ap,ejan ,wan ,and errr kawan bear kot ?
and intan pon ade dtg lepak kejap
aku bukan nye main badminton
tapi main gitar
aku bawak gitar bukan raket
HAHA

so lepas badminton lepak raffi , borak2 tercerita pulak pasal
ILLUMINATI AND FREEMASON
haha
terbeliak jugak la diorang cerita ni

kalau nak tau aku ade post link youtube
kat facebook aku

yeah THE ARRIVALS AND HOLLYWOOD MUSIC INDUSTRY EXPOSED .
free your mind and tengok
itu lah ilmu yang kita cari utk hidup sebenar nya
percaya bulat2 jgn tapi sebagai ilmu dan fakta shj
ok ?
:)



and hari ni ,1July ,
aku ke kolej , yeah ade taklimat l.i -.-
mula kul 1 then abis dlm kul 3-4 cm tu
peh lemau aku lam theather hall td
haha

5.7 dah start ojt but takde confirmation aku dpt mana
wan tapau ajak aku kalau boleh request ke
HYATT REGENCY KUANTAN
sebab dia sorang je and ade rumah apa semua so tayah risau so aku mcm
berbelah bagi
tgk lah besok kalau aku dapat call pn. mas and tny if aku boleh apply
if yes maybe aku ke kuantan la..
aiiih

bila lagi aku nak independence kan?
ni la masa nya

mama risau aku nye perbelanjaan
so mcm mana aku nk terang kan
KALAU

AKU DAPAT KE SANA ?

-.-'



help your servant YA ALLAH ,
-.-

No comments: