03 July 2010

maybe last .

semalam lepak shah alam ,
*lagi
and tukang rancang takde phfff!
ape la
tapi takpe family first kan ?

and again shisha bar tutup lagi !
wth ! :(

then plan with bear lepak 13 ,
mula2 aliff bistro but then takde shisha

pergi Zul Yahya Cafe
and yeah ade shisha

2balang for RM15.00
pada mula nya
woow murah ?

but bila tgk flavour ape yang avaible ,
errr ? dia ni baru nak mula niaga shisha kot ?
so takpe la
amik 2 balang
2diff flavour
but agak kureng la sebenarnya
mula2 ok then mcm arang dia
peh bg kecik2 then cepat habuk !
adoiii

aku rela la kalau amir yang bancuh
amir yang servis !
-.-

then lepak skali tgk Holland vs Brazil ,
and yeah aku mmg sokong belanda .
the game is quite fun although brazil played roughly .
and there you go ,
the team that still keep 100% winning record in World Cup so far
rampant and take 2 - 1 lead after halftime
with brazil player handed a red card
wow
pity them
so pressured by the Dutch !
haha

terdiam aarfiq semalam konon berlagak brazil lead smalam

and smalam kira last aku lepak

isnin aku start prac / -.-

thanks cheering me up malam td guys ,

bear ,faiz, aniz , aarfiq,wan tapau , apiz *lambat baru blik dari kitchen

takpe
kalau ade mase ,
aku ade day off kita lepak k ? :)


No comments: