22 March 2011

seharian

hari ini. ke kolej dan berjumpa mentor utk tentukan dan daftar subjek
yang akan aku ambil utk semester ini..

-INTERACTIVE ENGLISH
-PENGAJIAN ISLAM
-PENGAJIAN MALAYSIA.

3subjek utk sem kali ini..

and yeah aku kembali kepada kawan2 seklas aku yang dulu.
:)
happy jugak la walawpon 2 klas sama ngan diorang dan 1klas cuma aku dan idlan akan jdi mcm orang asing di klas / course lain(DPL)
disebabkan hujan pagi yang membawa ke hingga ke petang dan ke malam..
huu aku kluar rumah pukul 6.50 dan dan smpai kat busstand klang kul 7.10 dan
tunggu bus ke kolej . 8.30 baru ada bus dan gerak dan sampai kat kolej agak lewat.
trus jmpe mentor :)..

ambil jadual dan ke klas.. 1st class P. Malaysia (episode pengenalan)
tapi skjap je then terus ke ali corner bsama kawan2 makan , laparrrr~
haha..
dan terus planning ke lowyat . ap nk wusha apa tah , legar2 terus ke berjaya times square pulak dan last destination sungai wang lepak mcd. and sorry kinda no mood today mcm suram je kan ? sorry guys .
what i hope atleast termakbul iaitu satu klas semula dgn kawan se1st aku , alhamdulillah..

kau jahat mulut ke, celupar ke, dia kurang bijak ke , kau suka lawak bodoh ke
dia jiwang ke, kau cepat baran ,dia cepat taching .
korang sume kawan aku , siapa berubah ke tak ke tetap KAWAN AKU
aku eja sekali lagi K ..A..W..A..N. :DD.

kiri aku kanan aku sume kawan ;))

esok ada klas pagi.. so jpe sok .
tidur !

update later .
salam



AMY

No comments: