09 October 2012

Pee Emm Arr

9/10/12

esok bermula exam yang kira hidup mati utk budak budak form 3.
heh.
hidup mati kunun
pass tak pass kau tetap naik jugak ke form 4 cuma aliran je lah penentu.


kebanyakan student esok nak pmr , study kaw kaw
esok nak jawap lebam.
hahaha.

cerita aku 7tahun lepas 
masa aku nak amik pmr ni.

masa tu piala malaysia final 2005
.Selangor vs Perlis.

time tu final buat hari ahad.
haha..

tak pikir apa.
pergi je tengok bola :D
hasilnya

Selangor menang 3-0
BePe hattrick
esok nya aku gi jawab exam dengan suara takde
lusa nya aku botakkan kepala. hihi 
nazar la kunun. :P

ekceli masa nak UPSR pun aku buat mcm tu,
masa tu piala malaysia gak.
tapi time tu 
lawan Sabah.
menang dengan golden goal Amri Yahyah :D

tapi time SPM je aku tak pegi.
fokus laa alkisah nya .
hahah..
tu je aku nak share pasal 
Pee Emm Arr aku tujuh tahun lepas  :) 


No comments: