22 January 2013

2013 .. Dan masih..

assalamualaikum.  
salam diberi kepada follower dan para pembaca .(entah ada ke tak, hahah perasan lebih je aku ni).
dalam kesibukan aku menjalani latihan industri aku tak sedar yang masa berlalu begitu pantas.. lihat sajalah post post dibawah ni. 
last sekali pun tak silap aku pada bulan Oktober 2012.
sekarang dah 2013 pakcik oi.
haha lama tak lama la tak mengepost giteww..
:)

2013? 
Masih yang sama seperti aku tempohi tahun yang sudah sudah.
Tiada apa yang berubah selain angka di umur aku dan aku sendiri,..
yang lain ?
masih sama .
masih sama .
masih sama .

dan .

  MASIH SAMA

apa yang hendak dikata selain 2 ayat ni.
:)
oh ya, 18 Feb please cepat sikit sayang. aku tak sabar nak habiskan segala sengsara aku ni. please ya? aku tunggu kau , cepat muncul ya? :D


No comments: